FORUM O MOPSACH

Forum miłośników psów rasy mops. Informacje, ciekawostki i porady. Podziel się swoim doświadczeniem lub skorzystaj z doświadczenia innych. Dołącz do mopsiej watahy na Facebooku: Mopsiarnia. Chcesz więcej? Odwiedź naszą stronę: www.mopsiarnia.club

Teraz jest czwartek, 28 mar 2024, 21:25


Strefa czasowa: UTC




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: REGULAMIN
PostNapisane: piątek, 2 lip 2010, 21:15 
ABSOLUTNY MOPSOMANIAK
ABSOLUTNY MOPSOMANIAK
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 29 cze 2010, 14:31
Posty: 185
Lokalizacja: Wciąż w podróży!
Płeć: KOBIETA
Imię mopsa: Homer
BARDZO WAŻNE NA WSTĘPIE:
Podczas zakładania konta, prosimy o podawanie adresu e-mail, z którego dość systematycznie korzystacie. Bardzo często zakładacie konta szukając pomocy bo Wasz mops choruje i oczekujecie natychmiastowej odpowiedzi. Tak nie jest... Czasem forumowicze odpowiadają po kilku dniach, czasem po tygodniu. Tymczasem Was nie ma na forum, więc nie widzicie powiadomień, ani wiadomości prywatnych a Wasze maile są nieaktywne i dostajemy wiadomości zwrotne o niepoprawnym adresie.

Troszczymy się o losy mopsów. Dajcie nam szansę skontaktować się z Wami. Nie używamy Waszych maili do działań marketingowych, bo ich nie prowadzimy i nigdzie danych nie udostępniamy. Szanujemy społeczność mopsiarni. Odwiedzajcie też swoje wątki co jakiś czas.

Miejcie to na uwadze, w trosce o mopsy, dla których szukacie tutaj pomocy.

Administrator


I ZASADY WSTĘPNE

1. Zakaz umieszczania tego samego postu na kilku Forach.

2. Wątki niezgodne z tematyką danego działu, będą przenoszone e celu porządkowym.

3. Tematy zdublowane (o tej samej tematyce) będą kasowane.

4. Należy dokładnie tytułować wątki. Tytułowanie "pomocy, mam problem", jest mało konkretne. Wątki te będą edytowane i nadany im będzie odpowiedni tytuł oraz dział.

5. Administrator ma prawo do usunięcia postu, który obraża w jakiś sposób innych użytkowników.

6. W ekstremalnych przypadkach łamania regulaminu, dostęp do forum będzie zablokowany (ban).

7. Sygnatura nie może zawierać więcej niż jednej grafiki oraz ma mieć "przyzwoitą" dlugość.

8. Zwalczane będą wszelkie przejawy chamstwa i prywatnych wojen systemem ostrzeżeń.

9. Użytkownik nie może używać takiego samego avatara jak Administrator i Moderator.

10. Zakaz używania przekleństw i wulgaryzmów (nie tylko w języku polskim). Mowa tutaj również o wygwiazdkowanych (***) itp słowach.

11. Do reklamowania stron, for i blogów, służy dział LINKOWNIA, kategoria WASZE LINKI. Reklama umieszczona w innym miejscu, będzie usunięta bądź przeniesiona do wspomnianego wcześniej działu.

12. Administrator ma prawo do zamknięcia tematu w przypadku gdy jego autor dowiedział się tego, czego chciał, lub dyskusja odbiega od początkowych założeń (tzw. OT).

13. Sprawy typu "przyślij też do mnie na moj_mail@adres.pl" załatwia się prywatnymi wiadomościami. Posty tego typu będą usuwane.

14. Tylko Administrator i użytkownicy uprzywilejowani maja prawo tworzyć sondy.

15. Wszelkie przejawy nabijania postów, będą skrupulatnie zwalczane. Rozumie się przez to również posty typu "Gdybym wiedział, to bym Ci powiedział, ale nie wiem".

16. Zabrania się aktywnego używania dwóch lub więcej kont przez jedną osobę.

17. Nie będziemy tolerować analfabetyzmu. Nie chodzi tu o czepianie się ort'ów, lecz skrajne przypadki. Post ma być w miarę czytelny i zrozumiały.

18. Rozprowadzanie wszelkiego rodzaju warez'ów za pomocą tego forum jest zabronione (sygnatury, tematy do oceny z forami o takiej tematyce, posty) i grozi otrzymaniem bana.

19. Forumowicz, ma obowiązek podać źródło tekstu, autora lub wyraźnie zaznaczyć, że cytuje osobę obcą; w przypadku, kiedy wstawiony post, nie jest jego własną treścią.

20. Osoby działające na niekorzyść forum, otrzymują ostrzeżenie lub bana.

21.Po pięciu ostrzeżeniach, konto danego użytkownika zostaje zablokowane.


II ZAKŁADANIE KONTA


1. Przy założeniu konta, wymagany jest prawdziwy adres e-mail.

2. Jeśli użytkownik nie zaloguje się ani razu przez 1 roku od założenia konta, Administrator ma prawo usunąć jego konto bez informowania o tym.

3. Przy wyborze nicku/loginu, należy starać się unikać bezsensownej i abstrakcyjnej formy, gdyż Administrator ze względu na zdjęcie aktywacji poprzez własną zgodę, usuwa użytkowników, którzy mają nazwy i e-maile zbliżone do spamerów.

4. Przy ewentualnej pomyłce, która może wystąpić w przypadku opisanych w ppkt.3, należy się skontaktować pod adres: kontakt@mopsiarnia.com podając swojego nicka/login.



III BAN



1. Zablokowanie dostępu do forum odbywa się poprzez nałożenie bana na nick, adres e-mail i/lub IP.

2. Osoba, która ma bana nie może przeglądać Forum przez 90 dni.

3. O zablokowaniu dostępu dla użytkownika decyduje Administrator.

4. Po otrzymaniu bana osoba ma 30 dni na logiczne wyjaśnienie sytuacji w przypadku gdy zaszło jakieś nieporozumienie.

5. Osoba, ktora po odblokowaniu bana (90 dni), ponownie otrzyma bana, będzie zablokowana i wyrzucona z Forum bez możliwości ponownego odblokowania po 90 dniach.

6. Osoba, która zostaje wyrzucona, zbanowana, przynależy do czarnej listy.

7. Alternatywą bana jest forma nadzoru nad daną osobą, polegająca na potrzebie zatwierdzania wszystkich jej postów przez Administratora.



IV ADMINISTRATOR



1. Administrator ma prawo zmienić regulamin.

2. Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane posty na forum.

3. Administrator nadzoruje działanie Forum i przyjmuje wszelkie uwagi na ten temat w dziale Forum "Do Administratora".

4. Administrator ma prawo usunąć daną osobę z Forum bez podania przyczyny.

5. W przypadku, gdy opcja ograniczenia praw użytkowania forum dla gości, jest wyłączona, Administrator ma prawo edytować ich (gości) posty w przypadkach gdy:
- wstawiony obraz, zdjęcie, jest zbyt dużych rozmiarów i okno forum się rozszerza,
- podany link, jest nieaktywny, bądź źle skierowany,
W zależności od przypadku, Administrator edytuje post, kontaktuje się z autorem przez PM w tej sprawie lub go usuwa.

6. Administrator nigdy nie zmienia treści postu.

7. Po ewentualnej edycji posta (o której mowa w ppkt.5) przez Administratora, zawsze pozostawiona jest informacja o tym i o powodzie edycji, na końcu posta edytowanego.


_________________________________________________________________________

Ostatnie aktualizacje:
*14 lipca 2010
*17 grudnia 2011
*23 czerwca 2012
*12 lipca 2013
*5 grudnia 2013
*24 marca 2014
*07 marca 2015
*12 stycznia 2016
*15 sierpnia 2017
*29 lipca 2018
*21 listopada 2018

_________________
Portal główny naszego forum: https://www.mopsiarnia.club


Góra
Offline Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: piątek, 2 lip 2010, 21:15 


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa: UTC


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
To forum działa w systemie phorum.pl
Masz pomysł na forum? Załóż forum za darmo!
Forum narusza regulamin? Powiadom nas o tym!
Powered by Active24, phpBB © phpBB Group
Tłumaczenie phpBB3.PL